pátek 7. dubna 2017

Sázava

 

     Sázavský klášter






     Ten gotický kostel není pobořený, jak by se mohlo zdát.
     Je nedostavěný.







     Svatý Prokop s čertem na několik způsobů. 



     Panna Marie kárající.



     Krásné fresky.
     Ale ty restaurátorské sondy mě fascinují snad ještě víc.


5 komentářů:

  1. Hezké fotky. A připomnělas mi, že v Sázavském klášteře jsem pořád ještě nebyla..
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. restaurátorské sondy jsou umělecké dílo:)

    OdpovědětVymazat
  3. I can´t wait to come to Czech Republic again...I do love the old buildings and discoveries. There is so much beauty an also nature to enjoy. Thank you for showing. Taija

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, že jsem se mohla projít s vámi.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. V Sázavském klášteře jsem byla loni s pracovním kolektivem. Nádherná prohlídka úžasného místa.
    Přeji příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat